söndag 24 juni 2012

Mormorhelg



Snart är det semester och några dagar varje år försöker jag ha mina allra finaste killar. I år sammanföll det med att föräldrarna åker till Danmark och hälsar på Saras kompis. Idag kom jag på att vi ska åka till Karlsborgs camping och jag hade tur att det fanns en stuga ledig. Ingen toalett, vatten eller spis, men närhet till det hus som det ligger i. Vi ska bada, spela minigolf, köpa glass i kanalkiosken och titta på när båtarna kommer. Äta gott och bara hålla sams. Noel lär spana in efter nya kompisar och jag och Alvin får ladda med spel. När jag bokade stugan så bokade jag också bra väder så något annat händer inte. Annars så går vi på skattjakt vid fästningen. Det är en lycka att få rå om killarna så här varje år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar