onsdag 27 juni 2012

Bingokväll



Ikväll är det bingo i Timmersdala. Vid 14-tiden så börjar husbilar och vanliga bilar att parkera sig för att få bästa läge. Vid 18 brukar det vara fullt. Om man vill gå till Persson och handla ska man inte välja onsdagkvällar före 19. Jag försöker själv att gå en gång om året(på bingo, ej Perssons) men de sista 3 åren har det bara blivit en halv gång och det var i fjol. Hade stora killen med men han tröttna efter hälften så det var bara att gå hem. Och jag var inte nödbedd.
Här hade jag tänkt lägga en bild på vad fint fönsterputsarn gjort hos mig idag. Men fönstren är så fina så de kommer inte att synas på kort. Är bara att tänka sig. Putsa fönster är förspilld kvinnokraft att göra själv. Särskilt när man får Rut eller Rot avdrag. Sen ska jag bara få dottern att beställa också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar