lördag 30 juni 2012

Födelsedagspresent


Idag har jag utnyttjat min present jag fick av Sara o Erik när jag fyllde år. De vet vad mamma gillar så jag fick välja behandling på Billingehus Spa. Denna gång tog jag en ansiktsbehandling de luxe. Inte varje dag jag gör sånt inte, men vilken upplevelse. Har ingen aning om vad som gjordes men många steg och krämer var det. En mask som jag låg med under tiden som ånga strömmade över ansiktet. Jag är fortfarande lite förkyld så det var superbra för min täta näsa. Kommer ihåg att man som liten ibland fick ånga över ett handfat emd handduk över huvudet. Efter detta så andas jag bättre. Gjorde nog nytta på huden också. Sen var det massage både i ansiktet och huvudet. Och massor av olja och krämer. En liten genomgång efter vad hon använt och vad jag då helst skulle använda. Herregud, det får jag nog börja med när jag blir pensionär och har tid. Skulle jag börja med detta så får jag gå upp väldigt tidigt. Men jag kan ju ta ett steg i taget. Börja med solskyddsfaktor 30. Det var noga.Underbart var det i alla fall och fyra gånger om året rekommenderas så så får det bli.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar