tisdag 26 juni 2012

Gliss


Jag är en hamster. Kan inte låta bli att köpa flytande tvål med god doft eller body lotion eller andra krämer och dofter. När jag sen kommer hem med mina nyinköp så vill jag ju prova, och den nyöppnade flaska knappt använd  åker undan. För att slippa se mitt förråd så har jag en låda i ett skåp som jag förvarar sånt i. Slår två flugor i en smäll. Det står mörkt samtidigt som jag inte ser  det och tror jag måste köpa nytt. Några gånger om åter så blir det en rensning och jag slänger. Men en sak hamstrar jag aldrig. Hårschampo. Jag står där i duschen på morgonen och trycker på flaskan och det där retliga frutj-ljudet kommer. Tur jag har kort hår så det räcker med lite. Sen brukar det bli en uttryckning till Perssons för inköp. Inga stor utsvävningar i den affären vad gäller hårschamo. Jag tar lika ofta med mig balsam hem då hyllan är så liten så liten så det är lätt hänt. Sist köpte jag ovanstående schampo. Schwarzkopf Gliss Hair Repair med massor av nyttiga saker i. Det ultimata volymschampot. Som gjort för mig och mitt hår som totalt saknar volym. Och faktiskt så tror jag att det är lite bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar