fredag 20 juli 2012

Sara igår


Igår var det Sara och jag glömde helt bort att gratta Sara trots att vi sågs. En liten tradition vi har att man ska få en After Eight. Det har väl blivit lite si och så de sista åren. Nu hoppas jag att jag genom detta inlägg är förlåten min glömska. Sara är den bästa dotter jag kan önska mig. (säger alla mammor om sina barn). Hon har gett mig mina två solstrålar.  Du är bäst Sara och skulle det nu vara så att jag glömmer gratta dig på Kristina-dagen så beror det på att du inte heter Kristina utan Kristin efter Klabbarpans käring. Men du envisas med att du ska bli firad den dagen.
Kram hjärtat!

3 kommentarer:

  1. Numera står Kristin bredvid Kristina i almanackan d 24e. :-) Du är förlåten. :-))

    SvaraRadera
  2. I båda mina står Kristina och Kerstin. Inte ett spår av Kristin.

    SvaraRadera
  3. Äpplen och päron.....same same but different

    SvaraRadera