tisdag 31 juli 2012

Juli månads Glossy Box


Juli Månads Glossy Box har kommit och den var lika lyxig som förra månaden.

Skin Plan Vitamin C Booster (full size)          545 kr
Man tar lite av pulvret och blandar med sin dagcreme.

Allesandro Heel Rescue Balm 30 ml. 139kr/100 ml
Lyx för fötterna

SB12 Tandpasta (full size)    89 kr
Ny tandkräm att testa

Anatomicals Cleansing Mud Mask (full size)  39 kr

Allesandro Pro White Nail Polish (full size)   119 kr

Här ska testas och jag är särskilt nyfiken på Skin Palm vad den ska göra för underverk med mig.


2 kommentarer:

  1. Denna månaden fick vi inte samma grejer. Synd, för jag hade gärna velat ha den där C-vitamingrejen.

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte på dig när jag fick den. Får se om det gör det underverk som de skriver om den.

    SvaraRadera