tisdag 3 juli 2012

Månadens Glossy Box

 

Jag är med i Glossy Box som gör att jag får en låda med lite olika produkter att prova varje månad. Kostar 139 kr, men värdet är mycket mer. Lådan var försenad några dagar men den som väntar på något gott....


Snyggt när man öppnar den


Många fina produkter innehöll det och  de flesta var normal storlek.
Dr. Babor Eyes Anti Wrinkley creme Pris 510 kr
Depend nagellack Pris 25 kr
Anatomicals Lip Balm Pris 49 kr
Odd Molly Sun-Day SPF 25 Pris 250
Moroccanoil Original + Light oil Pris 68 kr
Femme Natural Boost Pris 25 kr
Varor som var värda 886 kr.Jag betalade 139 kr.
Innehållet i lådan passade mig utmärkt då jag blev tillsagd att börja använda solskyddsfaktor och en ögonkräm är alltid bra.
Sugna på att prova ? Hör av er till mig så skickar jag en inbjudan. Du kan när som helst avbryta. 

1 kommentar:

  1. Fixat. Ger det en chans så får vi se vad jag tycker.

    SvaraRadera