torsdag 21 februari 2013

Dagens matlådor


Igår kom jag sent hem men behövde att göra en matlåda. Det blev ett recept från min favorit-app kokaihop.se.
 
Kassler med champinjonstuvning 4 portioner
 
4 hg kassler
1 paket broccoli
1 burk stuvade champinjoner
2 dl grädde
1 dl riven ost
 
Skär kassler i skivor och lägg i smord ugnsäker form. Lägg på broccoli
Vispa grädden och blanda den med champinjonstuvningen. Bred den över kasslern och häll på riven ost.
in i ugnen i 250 grader ca 15 minuter.
Till detta hade jag råris. Jättegott och det gick snabbt och blev några matlådor.
 
Rekommenderar att kika in på kokaihop då det finns många snabba och framförallt goda recept. Jag som annars inte gillar att laga mat börja tycka att det är OK. Nu kan jag ju laga mat som smakar gott.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar