lördag 9 november 2013

Besök hos naprapat

Då har jag vågat mig till en naprapat på Clinic i Skövde. Nervös och spänd träffade jag en trevlig kille som lovade att inte göra något som jag inte vågade. Han började med att kontrollera hur jag ser ut stående och konstaterade snart att det var väldigt spända muskler och låsningar i ryggen. Vänster ben 1 cm kortare än höger därav att jag får ont i höger höft ibland och haltar när jag går. Inga nerver i kläm eller något med skelettet. Bara att tacka för det. Efter en timmes tänjande och sträckande så gick jag därifrån betydligt lättare till sinnet. Det här ska gå att ordna. Nu stretchar jag hemma till nästa besök som sker på onsdag. Efter många år av stelhet så fanns hjälpen så nära. Fortsättning följer............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar