lördag 19 oktober 2013

Extravaganza

Det var längesedan jag skrev, men efter två armbrott på tre månader så måste man ta hand om sig själv lite. Och nu ska jag försöka komma tillbaka till verkligheten och ta hand om mig själv. Efter mycket stillasittande så har jag lagt på mig mycket. Samtidigt som min muskelreumatism kräver rörelse för att jag ska må bra. Så idag är dag 3 på min resa. Jag har tänkt att rensa kroppen med extravaganza som jag tidigare använt för viktminskning.
 
 
Soppor tre gånger om dagen och ca 2 liter vatten. Kaffe o the ok. Utan socker i.
Dag 1: Gick bra förutom att jag var hungrig framåt kvällen. Lätt huvudvärk så jag la mig tidigt. Klart att kroppen reagerar på att inte få mat.
Dag 2: Börjar dagen bra. Framåt kvällen kommer en prövning. Fryser och ont i kroppen. Hungern är inte så svår men det värker tom i tänderna. Mycket som ska ut ur kroppen så det är bara att hålla ut. Mycket spring på toaletten och vätska har lämnat kroppen. Kändes att byxorna var lättare att knäppa i midjan, men det är bara vätska. Enligt allt så ska dag 3 vara den värsta. Har planerat att denna dag ska komma på en ledig dag. Planerar att hålla mig igång med städning.
 
En vacker höstbild från Bourlongerskogen. Parken mitt i stan.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar