onsdag 3 juli 2013

Nedräkning pågår

Igår var det återbesök på ortopeden. Konstig kallelse med tider lite hur som helst. Sista tiden var till röntgen. Har ju numera lite erfarenhet så jag vet att dit ska jag innan läkaren vill träffa mig. Nu kom han in och meddelar att allt ser bra ut. "men jag har inte varit på röntgen än" upplyser jag om. Men han var lite påstridig med att han sett mina plåtar. Efter lite förklaringar så förstod han att det var förra veckans plåtar. Snabbt till röntgen och tillbaka. Såg fint ut, men jag kommer nog inte att kunna böja handen fullt ut i framtiden och det beror nog på att förra brottet inte var helt OK lagt. Övre gipset bort om 2 veckor och efter ytterligare 2 veckor resten.
Vad har jag lärt mig av min resa? Gå inte och håll med mobilen samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar