lördag 26 januari 2013

Dåligt med inlägg

Det har varit dåligt med inlägg här på ett tag. Kan bero på att inspirationen försvann i samband med att kylan kom. Jag har gillat vinter men sedan några år kan jag lika gärna gå i idé. Kikar på Yr varje dag hur framtiden ser ut och nu blir det bättre väder. Plusgrader gillar jag.
Har en gammal bil som jag tänkt att jag ahr den så länge den går sen blir det skrot. Har inte gått så mycket och inte varit några problem. Ska flytta om två månader så det var tänkt att köra lådor i den om en månad. På hemvägen i torsdag så helt plötsligt hände inte mycket när jag gasade samtidigt som någon lät. Detta kom och gick så jag tog mig hem. Luktade inget vidare så något är inte bra. På onsdag ska den till verkstad och jag hoppas det går att laga. Är det inte typiskt att det händer sånt när det minst passar.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar