onsdag 8 augusti 2012

Presenter


När jag var hos sonen i Västerås så passade jag hans hund Nemo några timmar under tiden han var på en liten tripp till storstaden. Jag är inte riktigt glad över att behöva ta hand om det där som läggs på marken och hundägaren är tvungen att ta upp och lägga i en plastpåse. Under tiden jag står med ändan upp i luften och plockar med detta, samtidigt som jag ulkar så ser jag inte att Nemo fått se en annan hund som han är helt fokuserad på så han ser inte en joggare som kommer springande nästan på honom. Han blir rädd och nästan äter upp henne. I alla fall skäller han till så jag får upp bajset i en fart och snabbt hem innan den andra hunden hinner ikapp oss. Som tack för att gå ut med Nemo och ta hand om det som luktar så illa så fick jag denna Body Butter från Bodyshop. Luktar hallon som är en jättego doft.


När jag kom hem så låg ett stort paket i min brevlåda innehållande produkter från Goldwell.
Schampo, conditioner och 60c treatment i serien Dualsensen. Älskar att få sådana presenter. Har faktiskt hunnit göra en inpackning och den är nog inte så dumt. Lite mer glans i håret är det nog. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar